.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خرید بلیط شیراز کیش آس چارتر

برای خرید پرواز چارتری شیراز به کیش می توانید پس از جست و جو، تنها گزینه های مربوط به پرواز چارتری شیراز کیش را انتخاب کنید. با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این مورد با توجه به تقویم گردشگری میان دو شهر و ایام تعطیلاتی که ترافیک و جا به جایی مسافر بیشتراست (خصوصا تعطیلات نوروز) بیشتر می شود. نوع بلیط (سیستمی یا چارتر). چارتری یا سیستمی بودن بلیط نیز خود عامل مهمی در تعیین قیمت آن می باشد. برای بهره مندی از ارزانترین بلیط هواپیما شیراز به کیش ارزان بهتر است بلیط چارتر را جایگزین سیستمی نمائید. ایرلاین برگزار کننده پرواز  تعیین نرخ بلیط شیراز کیش سیستمی بر عهده ایرلاین می باشد که بر اساس نوع ناوگان هوایی، شرایط و امکانات خود اقدام به قیمت گذاری می نمایند. کلاس پروازی. با توجه به این که صندلی های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند، لذا با قیمت های پایین تری نیز ارائه می گردند. شناسه های نرخی. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط شناسه یا کلاس نرخی آن است، کلاس نرخی توسط هر ایرلاین بر اساس قوانین کنسلی و استرداد بلیط است که هر ایرلاین طبق مصوبات خود قوانین متفاوتی را ارائه می دهد. شرایط ویژه خرید بلیط هواپیما خانواده شهدا و جانبازان.مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی و طبق ماده ۴۱ قانون جامع خدمات به ایثارگران، جانبازان بالای 25 درصد وهم چنین خانواده محترم شهدا خرید بلیط هواپیما شامل تخفیف می‌ شود، این تخفیف توسط برخی ایرلاین ها تا سقف 70درصد خواهد بود.بلیط لحظه آخری شیراز کیش .جهت مشاهده بلیط لحظه آخری شیراز کیش می توانید با جست و جوی شیراز به عنوان مبدا و کیش به عنوان مقصد در سایت آس چارتر درتاریخی نزدیک به امروز، پروازهای لحظه آخری را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : پنج شنبه 9 تير 1401
.

خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

استانبول شهری بزرگ که در پس آسمان خراش ‌ها و مراکز خرید لوکس واقع شده است. اگر به دنبال سفری اروپایی با مبلغ مناسب هستید ما استانبول را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. استانبول در ترکیه از جمله شهرهای پرتردد برای توریست‌ها و گردشگران محسوب می‌ شود که همه این‌ها را مدیون بافت بسیار زیبای شهری، مراکز تفریحی مدرن و بازارهای بین المللی لاکچری خود می‌ باشد. استانبول جزء توریستی ‌ترین و بزرگترین، شهرهای ترکیه به شمار می ‌رود. به گونه‌ای که با عنوان مرکز گردشگری ترکیه، شناخته می ‌شود. به علاوه این شهر هر ساله، با برگزاری جشنواره‌های باشکوه و مراکز خرید گوناگون، گردشگران فراوانی از سراسر جهان به سوی خود جذب می ‌کند. مراکز خرید موجود در استانبول، هم از لحاظ تنوع کالایی و هم کیفیت و هزینه نسبت به سایر شهرهای ترکیه مناسب‌تر می ‌باشد. با رفتن به این مراکز خرید و بازار سنتی پایتخت گردشگری ترکیه و با انتخاب بهترین خدمات آن‌ها، لذت یک خرید واقعی را بچشید. این شهر شامل طیف گسترده‌ای از تفریحات و جاذبه‌های دیدنی متنوع و گوناگونی هست. ناگفته نماند هزینه سفر به ترکیه بسیار مناسب بوده و نیازی به ویزا برای ایرانیان ندارد، از این رو مردم ایران به خوبی از شهرهای آن، به ویژه استانبول استقبال می‌ کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : سه شنبه 7 تير 1401
.

خرید بلیط تهران کرمان آس چارتر

شهر کرمان مرکز استان کرمان و بزرگترین و توسعه ‌یافته ‌ترین شهر این استان است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر جنوب‌ شرقی ایران است. همچنین این شهر از لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهم‌ترین شهر جنوب شرقی ایران محسوب می‌ شود. اهمیت شهرکرمان تا حدی است که بارها و در زمان پادشاهی سلسله‌های گوناگون، به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. این استان کویری دارای تضادهای طبیعی فراوانی است به طور مثال گرم‌ترین نقطه این شهر که «گندم بریان» است در کنارسردترین نقطه آن، یعنی پیست اسکی «سیرچ» قرار گرفته و تبدیل به یک پدیده فوق ‌العاده شده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به کرمان بلیط هواپیما خریداری نمایند. به همین دلیل فرودگاه کرمان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما کرمان به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران کرمان از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می ‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما کرمان به سختی یافت می ‌شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان در سایت آس چارتراست.



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : یک شنبه 5 تير 1401
.

 

خرید بلیط تهران یزد آس چارتر

 اگر قصد دارید تا با بلیط هواپیما ارزان یزد به این شهر تاریخی و جذاب سفر کنید، باید بیشتر ازهمه به زمان سفرتان ‏توجه کنید. یزد همانند هر شهر دیگری در مواقعی که تعطیلات رسمی نیست و حتی در فصل تابستان به دلیل آب و ‏هوای گرم خشک بازدیدکنندگان کمتری را خواهد داشت. بنابراین در این مواقع از سال می ‌توانید بلیط هواپیما تهران ‏یزد را به قیمتی مناسب رزرو کرده و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.‏ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر یزد  نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. ‏امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و درصورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط ‏هواپیما، بلیط خریداری شده می بایست کنسل ومجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده ‏و متعلق به مسافری است که مشخصاتش درسیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات ‏مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد شد.‏



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : پنج شنبه 2 تير 1401
.

بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پر ترافیک ترین پروازها در کشوراست که معروف به پرواز تهران شیراز است اما دلیل آن چیست، ‏شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را ‏از نزدیک ببینند. بسیاری از توریست ها هم که قبلا در فرصتی به شیراز سفرکرده اند، دلایل زیادی دارند تا همچنان بخواهند خاطرات ‏خوش سفرشان به این شهر را تکرارکنند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی برای رزرو بلیط ‏هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود. بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر بهترین انتخاب برای شماست

 

 



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : جمعه 20 خرداد 1401
.

گاهی اوقات پس از این که بلیط هواپیما خریدید و قبل از سفر به دلایل مختلف ممکن است سفر شما کنسل شود یا از رفتن پشیمان شوید. خوشبختانه در مورد بلیط هواپیما این مزیت وجود دارد که در بیشتر مواقع می توانید با برگشت بخشی از پول، بلیط خود را استرداد کنید. البته این موضوع برای بلیط های چارتری و سیستمی متفاوت است. بلیط های سیستمی به جز مواردی خاص قابل استرداد هستند. میزان درصد جریمه و بازگشت پول با توجه به کلاس نرخی و کلاس پروازی بلیط هواپیما، متغیر است. اما پروازهای چارتری عموما غیرقابل استرداد هستند ولی اگر بلیط هواپیما مشهد اهواز آس چارتر خریده اید می توانید با پشتیبانی آس چارترتماس بگیرید تا امکان استرداد را از چارترکننده استعلام بگیریم.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : یک شنبه 15 خرداد 1401
.

در مسیر هوایی تهران به مشهد پروازهای زیادی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، پرواز های اکونومی که معمولا قیمت مصوب دارند و ارزان تر اند، بلیط‌های چارتری و بلیط ‌های لحظه آخری و پروازهای بیزینس کلاس که امکانات و خدمات بیشتری داشته و هزینه بالاتری دارند. طبق جدول نرخی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در آذرماه 1400 تعیین کرده‌اند، البته این قیمت برای پروازهای اکونومی است و شامل پروازهای بیزینس کلاس نمی ‌شود و همچنین امکان تغییر در این برنامه وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باید زمان حرکت خود را در سایت وارد کرده و قیمت دقیق بلیط‌ها را بررسی و مقایسه کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان معمولا نیم بها محاسبه می‌ شود.



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : جمعه 13 خرداد 1401
.

سایت نی نی آنیل یک سایت کامل برای خرید لوازم کودک

تاب اسپرت آنیل چیست؟

تاب‌های اسپرت آنیل مناسب با نوزاد و کودک دختر یا پسر شما طراحی شده است. تاب آنیل، تاب‌های پلاستیکی و ننو یا همان گهواره‌های آویزان مناسب استراحت و خواب را باز طراحی کرده است. در این طراحی سعی شده تا ویژگی‌های تاب ننو را حفظ نماییم. بچه شما در عین تاب بازی به دلیل راحتی و نرمی تشک و حرکات پاندولی تاب به خوابی عمیق فرور رود.

چگونه تاب کودک آنیل را نصب کنیم؟

تاب کودک برای نصب در فضای خانه یا فضای باز طراحی شده است. برای اتصال آن شما می‌توانید از بارفیکس و یک قلاب S یا حلقه‌های هرزگرد استفاده نمایید. در صورت آویزان کردن از سقف خانه نیاز به یک یک زنجیر و قلاب S خواهید داشت. تمامی این تجهیزات قابل خرید از بخش تجهیزات وب سایت است یا به راحتی از هر ابزار فروشی تهیه نمایید.

تاب کودک اسپرت شامل طرح‌های است که مناسب دختر خانم‌ها و آقا پسرها خواهد بود. جنس و خصوصیات تاب‌‌های کودک آنیل همگی یکسان است. تنها طرح پارچه تفکیک دخترانه، پسرانه و اسپرت را ایجاد کرده است. پیشنهاد ما این است ابتدا تاب‌ دخترانه یا تاب پسرانه را مشاهده نمایید و پس از مقایسه با این محصول خرید خود را نهایی نمایید.

تاب‌‌های پارک از وسایل محکمی برای تحمل بازی کودکان در طی روزهای سال طراحی شده است. لذا استحکام اولویت این دست از تاب‌ها است. تاب‌ خانگی موجود در بازار نیز که تا کنون مشاهده کرده‌اید، بدون استفاده از ایده مناسب در طراحی نظیر تمامی تاب‌های قدیمی طراحی شده است. این اسباب بازی‌ها از صفحات پلاستیک خشک استفاده کرده‌اند.

تاب ننو آنیل با استفاده از تشک نرم و قابلیت پاندولی و همچنین خصوصیت تغییر وضعیت به تشک خواب طراحی شده است.

لذا نیازی به کنترل و نظارت هنگام تاب بازی کودک خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : دو شنبه 29 آذر 1399
.

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است.

برای آموزش تعمیرات موبایل در خانه به آدرس https://emdadmobile.net/ مراجعه کنید.

این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینیموبایل باشد.

به دنبال خرید قطعات با کیفیت برای موبایل خود هستید؟! فروشگاه امداد موبایل جایی است که می‌توانید هر آنچه نیاز دارید، یافته و با اعتماد خرید کنید.

تماس با امداد موبایل

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امداد موبایل، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

تعمیرات موبایل

برای تعمیرات موبایل بهتر است از فرم درخواست تعمیرات موبایل استفاده کنید.

اگر سوالی دارید، شماره تماس ما در همین صفحه یا بالای سایت موجود است. 

رسیدگی به انتقادها:

اگر انتقاد یا شکایتی از امداد موبایل دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس emdadmobile.eshop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

تلفن تماس و فکس:

 

شماره تماس شیراز:

 

09178951513

 

شماره تماس تهران:

 

09129679274

 

02188653117

 

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

تلفن تماس: 02188653117

 

دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

آدرس دفتر مرکزیتهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

ساعت مراجعه حضوری: 10 الی 18 شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: 09129679274 – 02188653117

آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09178951513

ساعت مراجعه حضوری: 9 الی 14 و 18 الی 21 شنبه تا پنجشنبه

مدیریت و صاحب امتیاز وب سایت:

خالد احراری   –   تلفن تماس 09129679274   –   ایمیل: khaled.ahrari26@gmail.com



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آرمیتا تور
ت : شنبه 19 آذر 1399
.

مرکز خرید آک مرکز

مرکز خرید آک مرکز جایزه بهترین طراحی داخلی با جوایز املاک تجاری اروپا را از آن خود کرده است و توجه داشته باشید که " آک مرکز " در منطقه " اتیلر" قرار دارد و بسیار نزدیک به منطقه تجارتی لونت و مسلک می باشد و این مرکز 4 طبقه با حدود 250 فروشگاه و مساحت 180.000 متر مربع بوده که به دلیل خدمات حمل و نقل رایگان به هتل ها و منطقه های نزدیک باعث شده است که توجه گردشگران و مردم آن ناحیه را به خود جلب کرده است و در آخر این مرکز از 10 صبح تا 10 شب به روی عموم مردم باز است.

مرکز خرید ایستینی پارک استانبول

این مرکز در منطقه ایستینی قرار گرفته است و طراحی منحصر به فرد و زیبایی نیز دارد و در ضمن این مرکز دارای دو بخش سرباز و سرپوشیده با سقف شیشه ای بسیار زیبا و بخش هایی مثل پارک سبز مرکزی، بخش مد، شهربازی، پیست ورزش و کلاب های تفریحی و 12 سالن سینمایی با امکان پخش فیلم های سه بعدی بوده و ضمنا این مکان با الهام از معماری تاریخی ترکیه ساخته شده است که به محض ورود کلی توریست را در حال قدم زدن و خرید می بینید و شما در اغلب مراکز خرید آن سوپر مارکت های بین المللی را مشاهده می کنید.

مرکز خرید کنیون استانبول

این مرکز خرید 4 طبقه در منطقه تجارتی لنوت با 37.500 متر مربع و 160 فروشگاه با برندهای برتر دنیا می باشد قرار گرفته شده است و دارای رستوران های بی نظیر، کافه های عالی، مراکز سلامتی و ورزشی و سالن های سینما می باشد و ضمنا " کنیون " در سال 2006 میلادی جایزه معماری برتر سال را دریافت کرده است.

مرکز خرید گالری استانبول

این مجموعه زیبا از مراکز خرید اولیه در استانبول می باشد که در جاده ساحلی واقع است و اینکه برای ساخت این مکان از مرکز خرید از " هوستون تگزاس " در ایالات متحده الهام گرفته شده است که طراحی و ساخت منحصر به فردی و متفاوتی دارد، این مرکز دارای چندین بخش مجهز از جمله رستوران ها، سالن های سینما، سالن بولینگ و پیست یخی اسکیت و ... می باشد.

خرید سوغاتی در فروشگاه های استانبول

استانبول از پرطرفدارترین مقاصد در میان مردم دنیا است از طرفی یکی از دغدغه های مسافران خرید هدایا چه به عنوان یادگاری چه برای دوستان و نزدیکانشان می باشد. از طرفی بسیاری از گردشگران ممکن است اطلاعاتی از سوغات این شهر نداشته باشند به همین دلیل و در زیر به بهترین سوغاتی های استانبول و مراکزی که می توان آن ها را فراهم نمود پرداخته شده است.

صابون ترکی: بازار بزرگ، بازار آراستا

فرش دستباف ترکی: بازار بزرگ، محله سلطان احمد

سفال ایزنیک: بازار بزرگ، بازار آراستا

ادویه های ترکی: بازار بزرگ، بازار ادویه



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی